torsdag 9. mai 2013

My kitchen!

Sorry da, at jeg er så ingelish!
Men jeg skulle så ønske at jeg var det! ;)

Iallefall, tenkte jeg skulle vise dere bilder av kjøkkenet mitt.
Det blir gøy å vise dere før og etter bilder når de nye møblene kommer i hus :)
Fra Aflekt Home altså! ;)

Et lite bilderas:


Kjøkken fra IKEA! :)
Men håndtak fra Sigdal.






Kjøkkenet vårt er rimelig stort.
Når vi tegnet huset var tanken å kunne sitte på kjøkkenet når vi hadde besøk.
Synes det er så koselig å sitte samlet rundt bordet.
Samtidig får jeg med meg "det som skjer" når man lager kaffe osv.
Og det funker!
Vi sitter nesten bare her.
Rundt bordet når vi er mange og i loveseatene når vi er to.

I tillegg er det veldig koselig når ungene spiser kvelds,
da sitter de ved øya
og vi er samlet mens vi smører på maten.


Vi har hatt steketoppen i øy før, og det likte jeg ikke.
Synes vifta stjeler mye rom, og fettspruten ligger overalt.
Dette funker mye bedre for min del! :)
Stor god plass å bake på lage mat på,
mens den som står med kasserollene får stå for seg selv :)

Do you like? ;)

Jeg holder på med noe spennende nå,
og det blir så fiint!! :)
Skal vise dere senere ;)


Klem-

5 kommentarer:

  1. Kjempefint kjøkken! :)
    Har dere tegnet det selv? Og er hvitevarene fra IKEA (Kjøleskap, komfyrtopp, vask, vifte, benkeplate osv.)?

    SvarSlett
  2. Hei du! :) Takk for det!
    Ja jeg har tegnet det selv :) Alt er fra IKEA (forutenom håndtakene og blandebatteri). Er kjempe fornøyd! Vaskene er blitt mye bedre enn de var, tykkere i stålet, underlimt med to separate kummer :) Benkeplaten er spesialtilpasset så her må du se i kjøkkenkatalogen og ikke på ikea sine sider, da er det mye som ikke kommer opp. Akkurat denne platen er utgått :(
    Mannen min er snekker og har montert mye kjøkken, han synes kvaliteten er helt utmerket! :)
    Ingenting å si på hvitevarene heller. Vifta derimot er ikke noe god, men jeg misstenker at den er er feilmontert..

    Anneli :)

    SvarSlett
  3. Du har skikkelig fint kjøkken, skjønne godt at du e fornøyd:) Likte særlig den gråfargen og steinveggen, e det tapet eller?

    SvarSlett
  4. Det er tapet ja! :) Ser veldig ekte ut, mange må ta på den! ;)

    SvarSlett
  5. Nydelig kjøkken! Hva er fargen på kjøkkenveggene? Kalkgrå? :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...