onsdag 15. mai 2013

Hadet på badet!

Husker dere døren inne i vår wic?


Inn her er vår hemmelige hule.
Badet VÅRT.
No kids allowed! ;)


Det er veldig deilig å kunne gå rett inn på badet om morgenen,
uten å vekke barna med lyder og bråk i gangen ;)

Dobbeldusj-
Luksus!


-med rullestein.
Veldig deilig å stå på :)



Krukken er utrolig smart,
bomullsdotter øverst, smykker nederst.
Kanskje jeg må få meg enda en etasje til q-tips...

Vi har også badekar. Men det får jeg vise en annen gang.
Det gikk litt i glemmeboken ;)

Jeg har nettopp bestilt enda flere møbler til Aflekt Home,
så nå skal jeg logistikkføre litt.

Ha en fin kveld. Snart 17. mai dere!

Klem-




2 kommentarer:

  1. Så utrolig stilig bad! Dobbeldusjen likte jeg :)
    Det er jo så fint ellers hos dere også.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! :) Alltid så gøy når andre synes det! :)

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...