lørdag 4. mai 2013

Familien vår ruler!

eller Family Rules..
poteto-potato! ;))

Iallefall er veggordet jeg har ventet lenge på, endelig kommet opp.
Og jeg synes plasseringen ble helt smekkers! 







Å klemme oss er heldigvis noe barna våre gjør ofte!
Å det er det deiiiiiligste som finnes!
FIne regler som vi kan snakke om rundt middagsbordet.

Dagen i dag har vi brukt til shopping og jeg ønsker meg så Gina Tricot til Alta!
Jeg finner bestandig så mye fint der!
Jakke har jeg også funnet meg, ENDELIG!
Godteri og film på barna, + 1000 leker fra bestemor.
Virkelig ferie! ;)

Kos dere i lørdagskvelden alle som titter innom ! :)
Det gjør vi, med serranoskinke og hvitvin.
(Egentlig drikker mamma og kjæresten vin og jeg brus, men det høres litt finere ut med vin;)
Hva sier man ikke for bloggingen, høhø.. ;)



Klem-





11 kommentarer:

  1. Herlig veggord på veggen!
    Ang lysestakene så spraymaler jeg de. Fort gjort og resultatet blir bra!

    Nyt søndagen!
    Nina

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kult! Det må jeg prøve!

      Anneli :)

      Slett
  2. Så flott veggordet på veggen,eg elsker veggord det pynter slik opp:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg også! Avå til må jeg passe meg så det ikke blir for mye! ;)

      Klem Anneli :)

      Slett
  3. Takk for koselig hilsen inne hos meg :)
    For et herlig veggord og plasseringa ser helt perfekt ut.

    Ha en fin kveld og ny god uke :)
    Klem Jorill

    SvarSlett
  4. Takk for det du!
    Det samme til deg! :)

    Klem Anneli :)

    SvarSlett
  5. For en koselig og flott blogg jeg har funnet her hos deg!
    Og det veggordet likte jeg kjempegodt! Jeg har sett mange lignende veggord med Family rules, men denne layouten og skrifttypen var ekstra fin. Hvor har du bestilt den fra?
    Tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du! Takk for så koselig tilbakemelding! :) blir så glad! :)
      Den er faktisk fra ebay! Liker den utrolig godt. Er faktiski forhandlinger med noen nå og håper å kunne tilby wallstickers framover! :)

      Klem fra meg.

      Slett
    2. Supert! Takk! Er det den største utgaven du har på veggen der?

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...