tirsdag 7. mai 2013

Brettet har flyttet!

Men bare fra stua til kjøkkenet. 
Jeg er så utrolig glad i brettet mitt fra Day Home,
 og jeg har lyst å ha det overalt! 
Kanskje jeg må få meg et til..
*tenke*

Det ble iallefall veldig bra!
Liker godt å kunne samle rotet, det blir liksom litt ryddigere.
Og dekorativt :)





Dere som har fulgt med en stund vet at rosa er yndlingsfargen min, 
og derfor også innskuddsfarge her.
Når jeg så Absolut Vodka flaska på taxfree for snart et år siden,
i limited edition utgave,
måtte jeg ha den!
Kun fordi den var så herlig rosa og fresh! 
Den er ennå uåpnet! ;)


Hva synes du? :)

Klem-






6 kommentarer:

  1. Kjempefint brett og likte det veldig godt i svart.
    No skal eg kikke innom fb sida di og sjå på sofaen du har. Kor du handler møbler fra ?

    Ha en fin kveld.
    Klem Jorill

    SvarSlett
  2. Ja svart er en utrolig fin kontrastfarge! :)
    Møblene importeres direkte fra fabrikk i Kina :)
    Takk det samme til deg!
    Klem fra Anneli.

    SvarSlett
  3. Hei Hei.
    Tittet innom og ser at vi har hatt akkurat samme kjøkkenprosjekt på tirsdag - hva er oddsen for det???
    Day-brettet ditt er utrolig stilig - ble bra det der!


    - Trine -

    SvarSlett
    Svar
    1. Flytting av brett mener du? :) haha, ikke værst! ;)

      Anneli :)

      Slett
  4. Flott brett og stiiiilig vodka-flaske ;) Du får sprette den på en koselig jentekveld ;) Da blir det nok hæla i taket og tenna i tapetet ;)
    Utrolig mye fint du har i butikken din, drømmer meg helt bort!
    Og tusen takk for tips på bloggen min. D setter jeg stor pris på.
    Ha en fin helg.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  5. ..å hodet i do... haha ;)
    Du vet hvordan det er med drømmer: if you can dream it, you can do it! ;)
    Jeg er her og venter på deg! ;)

    Kjempe fin helg til deg også!
    Klem Anneli :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...