fredag 24. mai 2013

Mobilt!



Blå himmel, sol, 21grader i skyggen, sol, nakne barn, bare tær, sa jeg sol?

Vi har sommer i Alta!! Og det er sååå deilig!!
På dager som dette har jeg nesten ikke tid å gå inn for å gå på do en gang, sola må utnyttes maks!

Jeg sitter derfor ute (i sola om jeg ikke sa det?!) å skriver innlegg.
Ville bare dele denne fine kommoden som kom til meg (Aflekt Home) i dag. 







Nå skal jeg legge meg rett ut å bli brUun! 😍
Kos dere! Med eller uten sol! :)



Klem-






4 kommentarer:

  1. Takk for hilsen!
    En knallfin kommode du viser :)
    Nå skal jeg kikke litt mere her hos deg....og ønsker deg en fin lørdag :)

    SvarSlett
  2. Liker veldig godt at dere har sol og sommer,og liker veeeldig godt den lekre kommoden!Faktisk liker jeg ALT du viser av møbler,utrolig mye fint du forhandler:)
    Toveklem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Tove! :)
      Jeg LIKER også været! Og til uka skal det vist ingen ende ta! LIKER enda mere!! <3 ;)
      (Liker så klart møblene min OG da! ;D )
      Klem til deg!

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...