lørdag 18. mai 2013

17.mai

Vel overstådd :)
Håper alle koste seg maks på nasjonaldagen!
Det gjorde iallefall vi!
Vi har vært i syden de siste årene så dette var nesten litt nytt for oss ;)
Faktisk første gang for minstemann på 3! 

Men det var virkelig en fin dag, 
Sol og varme, blide barn og koselig samvær med familien.

Trodde aldri jeg skulle ha et bakeinnlegg på bloggen!
Virkelig! 
Jeg kan IKKE bake!

Men jeg måtte jo prøve igjen..
Og det ble sannelig slettes ikke verst!


Det ble en pavlova uten sukker.
Nydelig, synes jeg.
Men ikke som "vanlig" pavlova da den er MYE søtere.

Jeg har en tendens til at jeg ikke klarer å spise kaker jeg lager selv,
 fordi jeg ser hvor mye sukker som faktisk er i kaka.
Derfor liker jeg å bake lavkarbo om mulig :)

Til sist tok mannen faktisk et bilde av meg i går.
Det hører sjeldenheten til, da han rett å slett ikke tenker i de baner! ;)

Sommerlig! 

Ha en fin dag dere!
Jeg har endelig fått bilder av den gråe spisestolen!
Og den er bare helt fantastisk!!!
❤❤❤

Den kan du se HER!


Klem-






1 kommentar:

  1. Wow, for en herlig kake!!
    Her ble det en strålende dag, med fint vær, grilling og gode venner - helt perfekt:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...