tirsdag 9. april 2013

vil du være med inn på soverommet?

Soverommet er kanskje det mest private rommet i huset!?
Men jeg har fått det jeg tror er alle jenters store drøm:
et stoort WIC!
(walk in closet, garderobe, klesrom- ja, kjært barn har mange navn!! ;) )
og da føler jeg nesten forpliktelse til å dele med dere, nå som jeg jo faktisk er blitt en interiørblogger! ;)

Det beste av alt?
Det er inne på soverommet!

Soverommet vårt har dere jo sett så vidt før, men bak denne halv veggen..

...Der!!  <3








Garderobe fra IKEA


Veninner spør om jeg ALLTID har det ryddig her inne
(de må alltid innom her når de er på besøk)
det har jeg selvfølgelig ikke,
MEN alikevell er det aldri lenge rotete og det går veldig fort å få det på stell.
Rett og slett utrolig praktisk! :)


Så, hva synes du? :)




4 kommentarer:

  1. Det walk in var helt nydelig! Utrolig flott! Tenker at det er litt misunnelse ute og går ja:) Og selvfølgelig har man det ikke like ryddig hele tiden, det går jo ikke!:) Ha ne flott dag! Klem Eli Anna

    SvarSlett
    Svar
    1. Du har jo også en helt utrolig smashing garderobe da!! :) Og mere praktisk vil jeg tro, støvet sees ikke så fort på hvit som på sort! ;)
      Klem :)

      Slett
  2. Åh gud så deilig! Nå ble jeg bare enda mer gira på noe liknende;) Ja så blir det jo litt støvtørking, men når det er så lekkert å se på er det jammen verdt det;) Fin kveld til deg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, ja ikke sant, man må lide for skjønnheten! ;)
      Takk det samme til deg! :)

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...