onsdag 17. april 2013

Trommelommelom..

Lillegutt kan tromme
Trommelommelom

Vi kan også tromme,
på en trommel,
som kan brukes som spisebord!
Hoho ;)

Jeg hadde så veldig lyst på rundt spisebord, men fant ingen som var stor nok
og som ikke kostet 20 000+
Det var da det slo meg at dersom kabeltrommler kan brukes som kaffebord
må de da sannelig kunne brukes som spisebord også?!?!

Jeg luftet det for mannen og snill som han er, sa han at dette skulle han fikse!
Så etter MYE leting for å finne en som var stor nok,
litt saging og spikring,
MYE MYE pussing, 
beising,
bæring,
og til slutt litt styling,
ble dette resultatet:






Jeg synes bordet er utrolig stilig!
Men skal sant sies er det ikke helt praktisk.
Det går ikke å pusse det så mye at det blir helt glatt, så ullklær og silke ødelegges om du kommer for nært.
I tillegg er det veldig store sprikker 
(det har tørket ekstremt mye etter at vi tok det inn så det burde beises en gang til)
og om barna søler saft, smuler osv.
(og det gjør de jo!)
så kommer man ikke til.

Jeg skal nyte bordet inne enda en stund,
men når bordet fra Aflekt Home kommer, 
skal dette ut på terassen vår! 
Da kan jo hele bordet spyles! ;)

Hva synes du? 


Klem 

2 kommentarer:

  1. kjøp glassplata å ha på toppen, da e d lett å holde rent:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har vært inne på tanken, men det hjelper ikke på klærne som skraper mot undersiden! ;)

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...