tirsdag 16. april 2013

Tinkle tinkle, little star..

En liten snik titt inne på gjeste/barne doen vår.

Vi har to små gutter..
..resten sier vel seg selv? ;)

Burde vel gi gutter og menn noe å fundere på mens de gjør sitt fornødne?

Speil fra kremmerhuset! 

Baderomsinnredningen var noe av det første jeg valgte til huset!
Er veldig glad i den- dobbel vask til kranglefantene våre! 


Jeg har så utrolig lyst til å gå på fotokurs!
Lære meg litt om fokus, lukkertid osv. 
De kjører et nybegynnerkurs i mai som jeg håper jeg får med meg.
Er jo viktig å kunne ta perfekte bilder av møblene når de kommer også! ;)

Ellers må jeg jo si at vi har nådd 700 "likes" på facebooksiden, DET er gøy! :) 
Må takke alle som kommer med så fine ord, både om møblene og i forhold til min oppstart!
Setter utrolig stor pris på det!

Nå skal huset gjøres klart for bursdag av minstemanns 3 årsdag i morgen!

Klem 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...