tirsdag 23. april 2013

statisk ekstase!?

Jeg går rundt i en euforie lignende tilstand om dagen.
Tankene surrer hele tiden rundt Aflekt Home,
og sommerfuglene  i magen er en million av.
Tenk så heldig jeg er som satser på drømmen min!

Jeg sender hele tiden masse positive tanker for at dette skal gå!
Jeg har troen, og mange med meg det samme.

-Ekslusive møbler, til "normale" priser!
NORDPÅ! :D

Men nå har jeg begynt å lure på om jeg sender ut FOR MYE energi!
For noen uker siden gikk telefonen min i stykker.
To dager etter kræsjet datamaskinen! Virkelig! Helt borte! Død hardisk!
Og i går, da tok minnekortet til kameraet mitt farvel.

Elektriske ting bare dør rundt meg! ;)
Jeg må rett å slett være i statisk ekstase! 
-Overspenning!

Uten minnekort får jeg heller ikke knipset bilder.
Så jeg får dele mitt favoritt bilde "of all times",
 med dere i stedet.
Jeg liker det så godt for det gir meg en ro,
og man ser ikke nødvendigvis at det er meg.
Bildet er tatt i Italia på et gammelt vinslott,
hvor vi giftet oss!


*Minner*

Jeg har veldig lyst å forstørre bildet og ramme det inn.
Kanskje noen kan tipse meg om en bra nettside å gjøre dette på?


Klem fra meg-




2 kommentarer:

  1. For et fint innlegg, og for et nydelig bilde! Vet ikke om jeg skal le av all "spenningen" du sender ut sånn at elektronikken kræsjer, men syns det er litt morsomt da.. :) Du skal uansett ha all ære for at du satser, det er dama si det! Og du; gratulerer med Kina! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. haha, ja det er jo litt gøy da, når man tenker litt på det ;)
      takk for gode ord! :)
      klem til deg!

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...