torsdag 25. april 2013

sol ute..

..betyr også sol inne!
Jeg holder på å tørke meg gal av fin støv på de mørke flisene i yttergangen!
Alt ses nå som sola ligger så lavt.

Men sola er så deilig, og fordè om det er den som gir meg ekstra arbeid,
er det også den som gjør at det liksom er greit å tørke en ekstra gang..
eller to.. eller tre! ;)

*Sola er god, sola er toppen!*
Virkelig! 


Jeg har kost meg med en kopp kaffelatte CARAMEL
mens barna har lekt som bare det ute i finværet.
Skulle ikke få dem inn, men nå ligger de godt under dyna å koser seg med film.
Av å til må jo være lov å være litt lenge oppe! :)


Caius wingback chair/ Kopp fra traktøren


Nå er det bare snakk om noen dager før jeg får bilder av ferdige møbler!
Jeg gleder meg så å vise dere!!

Ha en nydelig kveld!
Det har jeg! :)

Klem-






1 kommentar:

  1. Hello,
    I visited your blog.
    Congratulations for your work!! An interesting and nice blog!!
    Good luck with your blog!
    Greetings from Algarve, Portugal
    Paulo Gonçalves

    I invite you to visit my blog
    http://viajaredescobrir.blogspot.com

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...