torsdag 11. april 2013

Nye gardiner!

Og det skal jammen ikke være enkelt!
Jeg er ekstremt kresen!
Gråe vegger!
Fant ut at kun hvitt passer! (hos meg iallefall)
Elsker gardinene jeg har!
Men vil jo ha litt forandring!
En tur på kid!
Feil!
En til tur på Kid!
FEIL!
Til svigermor for å låne noen andre gardiner fra Kid!
RIKTIG!!!! :)))

Så da blir det en ny tur på Kid i morgen for å kjøpe nye gardiner til svigermor og levere tilbake de jeg ikke skal ha, for 3. gang :p
Håper bare de har inne de jeg vil ha nå da! ;)


Kid har 40% på alle gardiner nå! 

Supert for meg, som alltid får så lyst på noe nytt når VÅREN er på tur!
For ja! Hurra!! I dag var det 3 varmegrader og smeltende snø ute!!

Ha en fin kveld alle sammen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...