lørdag 27. april 2013

Mannen i mitt liv..

..er nok ikke av den mest romantiske typen.

Men av å til vet han å slå til på stortromma,
og får med seg hva mor i huset ønsker seg.

Etter en liten tur på familie shopping, med sukk fra mor om dette vakre treet
-overrasket far likegodt med det dagen etter!


Det er av en type Bonsai tre,
og jeg bare elsker den!!!


Fryktelig vakker, men vistnok fryktelig vanskelig også.
Som tidligere nevnt er jeg en plante morder,
men nå må jeg virkelig sette inn alle kluter(?) for å ta vare på denne
.
Jeg skal prøve så hardt jeg kan, for den pynter så opp i stua!
Den grønne fargen blir et naturlig friskt innspill.

Tipper mannen tenker med seg selv
at han ikke trenger å kjøpe blomster til meg på flere år nå! ;)


Hva synes du? :)

Klem-



4 kommentarer:

  1. så flott tre!! håper du holder liv i det da :) Ikke alltid like lett syns jeg.. :)

    SvarSlett
  2. Hei. :)

    Hva heter gråfargen på veggen? Jeg er ute etter en "lett" gråfarge, og denne så veldig fin ut. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du :) Den heter Nøytral. Veldig lett og fin:) Men kan bli noe kald. Prøv å se på kalkgrå, den er en litt varmere farge og også veldig fin :)
      Mvh Anneli

      Slett
  3. Tusen takk for svar. :) Mulig den kan bli litt kald, selv om den ser veldig fin ut. Hvilken farge har du på kjøkkenet? Ser den er mørkere og "varmer". :) Jeg digger forresten stilen din!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...