fredag 19. april 2013

Jeg rippa..

..igjen!

Skulle bare levere noe tilbake på Kid Interiør,
raskt inn, raskt ut!

Men det gikk ikke sånn denne gangen heller.

Istedenfor ble jeg eier av denne vakre saken





Det er vasen jeg mener, om du lurte på det! ;)
Og for å toppe forelskelsen, var den på halv pris!

Hadde egentlig ikke lyst å fortelle dette, men orkidè`en er fake,
fra Black Design!
Jeg er desverre en plantemorder! :(

Men den er jo fantastisk fin da! Og varer og varer og varer! ;)


Veggen bak er malt i en metallic sølvpulver maling.
Veldig spesiell å jobbe med, men jeg synes resultatet er utrolig kult
og lager en stilig effekt i stuen.
Betonvegg med glam! ;)

Nå skal jeg sette meg ned å lete etter billetter.
Vi planlegger nemlig noe utrolig spennede i forbindelse med Aflekt Home!
Forteller mer om det senere! :)

Ha en nydelig fredagskveld!


Klem



2 kommentarer:

  1. Å så fin! Skal ikke være lett og ta slike snarturer, blir raskt noen kroner fattigere slike steder med mange fristelser :)

    Fortsatt fin søndag til deg

    SvarSlett
  2. Plantemorder her også! :) Vasen (og blomsten!) var kjempefin :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...