onsdag 24. april 2013

Its done!

I juni er det 4 år siden vi giftet oss!
Tenk, 4 år, tiden bare løper av sted.
Og vet du hva? Vi har ennå ikke vært på bryllupsreise!

Det har vært så mye MEN hele tiden.
MEN ;) nå er reisen bestilt, betalt, barnevakten er ordnet og barna er informert om 
at om en stund, da skal mamma og pappa reise bort!
Barna? De gleeder seg til bestemor skal passe dem! :)


Vil du vite hvor vi skal?




Vi skal til SHANGHAI i Kina!

Vi skal være en hel uke,
Og det beste av alt- vi skal på møbelmesse!
*hyyl* som jeg gleder meg! 

Noen tenker kanskje "stakkar mannen" som må være med dit, 
men etter at han var på bygg-reise deg messen i Oslo, har han fått mersmak på hvor mye spennede
som befinner seg på disse messene! :)
Vi gleder oss helt enormt begge to,
og er veldig spent!

Dette blir jo noe helt annet enn charterturene vi vanligvis er på!
Og veldig uvant å reise uten barn-

Sitte på restaurant i en evighet
Shoppe 
SPA
og selvfølgelig noe mandig må vi jo å finne på! ;))

Jeg skal også lete etter noen spesielle ting jeg har lyst på ta inn til Aflekt Home,
utvalget er det vel nok av, det er bare å finne akkurat den perfekte tingen! 
Håper også på å kunne besøke fabrikken min! :)

*så spent, så spent*


Er det noen som har vært i shanghai og kan tipse om hva vi bør se/oppleve? :)






1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...