mandag 29. april 2013

Forandring fryder!

Tenkte jeg skulle vise litt fra tv kroken vår, 
for nå har jeg gjort litt om i stua..igjen ;)
Ikke mye, men alikevell merkes det godt.

Før hadde vi to puffer forran stolene.
De tok en del plass og ungene flyttet på dem hele tiden for å komme forbi;)
Jeg gleder meg så til å få Emmet ottomann som salongbord,
så for å gjøre ventetiden kortere,
 måtte jeg lage en midlertidig vri på det!
Og det ble jo riktig så fint! :)




Brett- Kremmerhuset/ Lys- europris/ Kopp- traktøren/ Vase- Nille

Jeg gleder meg så utrolig til å få møblene fra Aflekt Home.
Og selv om jeg ikke kan ta så mye til meg selv enda, da kundene må pririteres,
 må jeg nok bare unne meg selv akkurat denne!

Og du, den første containeren er snart utsolgt!
Det gjør meg så glad! :)


Klem-



2 kommentarer:

  1. Så fint du har det! Og så spennende med nytt firma! GØY å leve ut drømmen sin, og møblene er virkelig vakre!
    Mon tro om det kanskje er hos deg jeg skal finne mitt neste salaongbord? ;)

    Ha en flott innspurt mot helgen :)
    Hilsen Kjersti

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du! :) Og takk for det! :) Ja virkelig GØY er det!
      Det synes jeg absolutt du burde! ;)

      Klem til deg :)

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...