tirsdag 26. mars 2013

Lik min facebook side og del lenken. Da er du med i trekningen av gavekort på 2000kr!

Facebooksiden finner du
HER!

Kunne du tenkt deg noen av varene mine?
Jeg lodder ut et gavekort på 2000 kr til bruk på møbelsortimentet!
For å delta i konkuransen må du like siden min på facebook, og dele bildet/lenken videre.
(Husk at du må inn på siden å like, det nytter IKKE å trykke liker på bildet!)

Ekstra lodd til de som linker til konkurransen på bloggen, på sin blogg!

 Vinneren trekkes når vi når 3000 tilhengere på siden! :)
 Lykke til! :)

(For å dele med iphone/ipad må dere gå inn på safari
og logge på facebook der, gå inn på menyen til venstre og rulle nederst til "Full Versjon".
Da kan dere dele!:)

56 kommentarer:

  1. Så utrolig bra du tittet innom bloggen min og attpåtil skrev noen ord. - nå fant jeg deg og ser med en gang at du har myyye fint,slikt som jeg liker!!!!!Klart jeg prøver vinnerlykken,fantasien og drømmene løper løpsk ved tanken allerede....;)
    Har du holdt på med butikken lenge?
    Så spennende,masse lykke til!
    Toveklem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. åh for en koselig tilbakemelding!<3 Og jeg liker også!! ;)
      Har ikke holdt på lenge, er ganske nyoppstartet så de første møblene er i produksjon for øyeblikket. Ønsker at flest mulig skal få vite om meg slik at når møblene er klare er også kundene klare! Da kommer de neste varene fortere :)
      Takk for lykke ønskninger! Synes selv det er veldig spennende!;)
      klem Anneli :)

      Slett
  2. Jeg er med :) har likt og delt siden din på facebook :)
    Krysser fingrene *

    SvarSlett
  3. Jeg har likt og delt :) Her var det utrulig mye fint!!

    Krysser fingrene!

    Mvh Torunn Brandvold (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  4. Så flott premie, jeg vil helt klart være med :D
    Linker på bloggen min også så sa blir det 1 ekstra lodd på meg!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  5. Klart jeg vil være med, liker og deler på facebook håper det lokker noen nye inn hit.

    HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  6. ÅÅÅÅÅÅÅÅååååååå, så utruli masse kule ting,
    som passer PERFEKT for oss som digger bling:)))
    Barna vil digge dem like masse som mor,
    og bestemor blir satt ut og finner ikke ord:))

    Skulle med glede vunnet et gavekort,
    så jeg signerer gjerne, så er det gjort:)
    Håper med dette jeg æren får,
    av å dele gleden med mine i år:))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. åå men dette var koselig! Blir jo helt rørt!! Tusen takk for et så fint dikt! Vet ikke om du har fått det med deg men måtte lage eget innlegg om dette!! You made my day! <3

      Slett
  7. utrolig flott premie :) (>‿◠)✌ Likt og delt (>‿◠)✌. så jeg er med :)


    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg er med og har likt og delt. Lisbeth Nyborg

    SvarSlett
  9. Jeg har vært inne og likt og delt :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  10. Hei.
    Kjempespennende giveaway! :)
    Jeg liker siden på fb, har delt og har linket på min blogg.
    Nå krysser jeg fingrene :)

    Ha en finfin dag.
    Klem Milla

    SvarSlett
  11. Jeg blir med, og har likt siden på fb og delt konkurransen videre.
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  12. så fin blogg du har! Takk for koselig kommentar hos meg, og takk for at du tipset meg om konkurransen din. Jeg har likt og delt :)

    Klemmer fra Nina
    drømmevillaen.no

    Legger meg til som følger på bloggen din :)

    SvarSlett
  13. Synes det er så utrolig koselig når noen vil følge meg! Takk!! :))

    SvarSlett
  14. Kjempefin premie, liker og deler på facebook :)

    SvarSlett
  15. Kjempe flott premie og blogg.
    Liker og Deler med Glede med Alle mine venner :)

    Ha en fortsatt fin uke

    Mvh Anita
    Kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  16. Likt, og delt til min FB, da jeg ikke har blogg!
    Så mye lekkert du har!!!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  17. LIKT OG DELT SIDEN DERES.SELVFØLGELIG SÅ BLIR JEG MED. gurms@hotmail.no hilsen guro margrethe

    SvarSlett
  18. Jeg er med.
    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Klemmer fra Andrea.

    SvarSlett
  19. Så masse lekkert. Akkurat hva jeg liker :)
    Har selvfølgelig prøvd lykken og både likt og delt facebooksiden.
    ;) Susanne

    SvarSlett
  20. Vilket fint pris man kan vinna :D
    Självklart är jag med. Jag har ingen blogg men har tipsat om tävlingen på Facebook, där jag super Gillar dig :D - Britta Högström

    SvarSlett
  21. Har likt og delt, og lagt deg til med link på bloggen min :) Spennende da! jeg holder akkurat på å starte opp med min drøm, en liten gårdsbutikk med landlige og naturlige varer :) Imset gård på facebook :)

    Utrolig spennende når man satser sånn, det får briste eller bære :) Håper på det siste..

    Lykke til, møblene var aldeles nydelige :)

    SvarSlett
  22. Likt og delt på facebook :D
    Kjempe gøy konkurranse på en flott og spennende blogg :)

    Mvh nora_hansen11@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Hei:-) Flott blogg og fantastiske produkter! Likte veldig mye av dine varer....håper:-)
    Har likt og delt siden, lykke til!
    Mvh Hege
    hege-pa@online.no

    SvarSlett
  24. 2 lodd..
    rpm@aircooled.no

    SvarSlett
  25. Likt og delt, herlig! :) Hilsen Tone, frklangenes@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Utrolig masse lekkert..
    Har Likt Facebook siden en god stund og delte for lenge siden.
    Men har vært inne og delt siden igjen :D
    Så tenkte jeg skulle legge igjen en kommentar her også :)
    Hadde vist ikke kommentert her..

    Ønsker dere en kjempe fin uke & sommer videre.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    http://nysgjerrigheten.blogg.no/

    SvarSlett
  27. Kjempefin side med mye fint. Jeg falt fullstendig for det bordet dom du la ut nå

    Likt og delt link på facebook

    Mvh

    Nick Nicholaides
    skyhawklk@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Jeg vil gjerne delta! Liker og deler facebooksiden din!

    SvarSlett
  29. Liker & deler:) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  30. Heisann - jeg vil også gjerne bli med :) 2 lykkelodd på meg. Tvi tvi. Ønsker deg en riktig god helg.

    Mvh. Natalie Sæther.
    natalie_saether@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Liker og delt :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Hei og god kveld :)

    Da er siden din likt og delt på Facebook og linket til på bloggen min :)
    Krysser fingrene for at jeg blir den heldige. Så utrolig nydelige ting du har i butikken din.
    Jeg ønsker deg en fortsatt fin kveld videre.

    Mvh.

    Carina B. Hansen

    SvarSlett
  33. jeg liker og deler :))
    lekre møbler !!!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  34. Hei. Så utrolig mye fint. Jeg har ikke blogg, men liker og deler inne på facebook. Krysser fingrene :-)
    Mvh Tanja Marie Nyborg Bolstad
    tjbolst@online.no

    SvarSlett
  35. Fantastisk!!
    Og gratulerer med butikk:)

    Jeg linker på bloggen og liker på facebook - full pott!

    Krysser fingrene:)

    Ha en fin fin søndag.

    SvarSlett
  36. Jeg er med, likt og delt. God sommer videre. Lisbeth N uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  37. Jeg er med, liker og deler på facebook. Ha en strålende fin sommer !
    :)
    Mvh Tove
    tova-9@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Liker og deler :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  39. Jeg er med :D
    likt og delt på FB :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  40. Jeg liker siden :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  41. Hei :-)

    Blir veldig gjerne med :)
    Liker facebooksiden, deler med venner og lagt meg til som følger.
    Ha en riktig GOD HELG!

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  42. Liker Facebooksiden, og har delt både den og siden din på min Facebookvegg. :D

    Mvh Beate M
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  43. Jeg har likt og delt :) Hilsen Tone, frklangenes@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor! :)

Klem fra Anneli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...